Random posts

3/randomposts

Monday 18 December 2017

Intan Rahma - Cukup Aku Wae


Intan Rahma - Cukup Aku Wae



Opo aku kudu lilo
Snadyan abot neng njero dodo
Aku weruh koe mlaku ro wong lio
Atiku keronto-ronto 

Opo iki ncen dalane
Aku ro koe pancen du jodone
Mungkin wes takdire, gusti wes ndalanke
Nyiapke ganti sek nyoto tresnane

Ra tak tangisi yen pancen koe pingin ngene
Cukup aku wae sek ngrasakke
Ojo mbaleni nglarani, ati sing tresno koe
Lelakon urip ono balesane

Kabeh ati ndue roso, 
Bakal kesikso yen di gawe loro
Nyawang sing di tresno  nglanggatke wong lio
Bubrah kahanan ati trimo lungo

Opo iki ncen dalane
Aku ro koe pancen du jodone
Mungkin wes takdire, gusti wes ndalanke
Nyiapke ganti sek nyoto tresnane

 Ra tak tangisi yen pancen koe pingin ngene
Cukup aku wae sek ngrasakke
Ojo mbaleni nglarani, ati sing tresno koe
Lelakon urip ono balesane

Ra tak tangisi yen pancen koe pingin ngene
Cukup aku wae sek ngrasakke
Ojo mbaleni nglarani, ati sing tresno koe
Lelakon urip ono balesane


Penulis : Yuliantika Prisma Sari
Instagram : @yuliantt_tika
Cipt. Danangdanzt

0 komentar:

Post a Comment